Zimowe stylizacje z gorsetem w różnych stylach

4.2.18


Zebrałam 20 zimowych stylizacji, które mogą Was zainspirować. Zestawiłam z gorsetami typu underbust modne ubrania we współczesnej stylistyce. Do stylizacji wybrałam dwa najbardziej uniwersalne modele gorsetów ze sklepu Restyle.plCU7 Black Matte oraz CU10 Black Brocade

Zestawy są w różnych stylach - zależało mi na ukazaniu wielu możliwości, ale trzymałam się nowoczesnej konwencji. Kilka stylizacji odzwierciedla obecne, ,,casualowe" trendy modowe. Nie jest to jednak moja estetyka. Najbardziej w moim guście są stylizacje numer 10, 17 i 20 :)

Co sądzicie o tym eksperymencie? Czy zakładałybyście gorsety, gdyby były popularne i noszone powszechnie do codziennych stylizacji?


Stylizacja 1.


Stylizacja 2.
Stylizacja 3.


Dołącz do grupy Diorella atelier💃🏻 gdzie sprzedaję perełki z mojej szafy. 

Jeżeli uwielbiasz eleganckie sukienki w stylu vintage glamour to miejsce dla Ciebie! 

Tutaj znajdziesz ponadczasowe kreacje podkreślające kobiece piękno🍸💄



Stylizacja 4.

Stylizacja 5.
Stylizacja 6.


Stylizacja 7.


Stylizacja 8.

Stylizacja 9.
Stylizacja 10.


Stylizacja 11.

Stylizacja 12.

Stylizacja 13.
Stylizacja 14.

Stylizacja 15.
Stylizacja 16.

Stylizacja 17.


Stylizacja 18.
Stylizacja 19.

Stylizacja 20.
Która stylizacja Was zainspirowała? :)

You Might Also Like

6 komentarze » • • •

  1. Płaszcz z 3 jest piękny! I cała 9 totalnie w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podoba mi się ten płaszcz :) Szkoda, że nie ma więcej takich w sklepach.
      Cieszę się, że znalazłaś coś w Twoim stylu :) Dzięki za komentarz!

      Usuń
    2. Gdzie można dostać płaszczyk ze stylizacji nr 3?

      Usuń
    3. Płaszcz nazywa się "Miss Selfridge Forest Green Full Skirted Coat"
      i był dostępny za 270 zł na missselfridge.com, ale widzę, że jest już niestety wyprzedany.

      https://www.polyvore.com/miss_selfridge_forest_green_full/thing?context_id=3255776&context_type=lookbook&id=95938440

      Usuń
  2. Dałabym się pokroić za futerko z 12 <3 można wiedzieć z jakiego to sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze sklepu COAST-STORES.COM. Niestety już niedostępny :( Nazwa modelu to: "Coast Penelope Fur Coat" był za 540 zł.

      https://www.polyvore.com/coast_penelope_fur_coat/thing?context_id=107694912&context_type=collection&id=96495210

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe