Schloß Schönbrunn, Wien 2012 - Galeria

24.12.12

Dzisiaj jest bardzo ważny dzień - 24 grudnia. Dziś jest 175. rocznica narodzin Cesarzowej Austrii i Królowej Węgier - Elżbiety Bawarskiej

Z tej okazji publikuję zdjęcia, które zostały wykonane w Wiedniu, gdzie byłam przejść się wieczorną porą po pałacowym ogrodzie Schönbrunn






 

  

 




 

 





 

 

  


You Might Also Like

3 komentarze » • • •

  1. Uwielbiam Sisi :) Wiednia niestety nie, bo jeszcze nie miałam okazję się pojawić :) Stylizacja bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie ma zbliżenia na fryzurę, bo mnie zaintrygowała, a niezbyt wiele widać. Mam jednak wrażenie, że brakuje nieco wyrazistości twarzy. Nie wiem, moze podkreślenia oczu, bo gdzieś niknie, choć może wyglądałoby to inaczej, gdybyś była nieco bliżej obiektywu. Teraz chyba widzę, że suknia składa się z 2 części. Ta zewnętrzna (niestety nie wiem jak to się fachwo nazywa) absolutnie zachwycająca. Ale bardziej posoba mi się z pełniejszą wersją spódnicy. Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz jest po prostu bardzo rozjaśniona, a szumy wygładzone i dlatego tak wyszło. Było ciemno i zdjęcia wyszły bardzo złej jakości... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. IDEALNIE pasujesz do tego klimatu Schönbrunn, jakbyś była tam mieszkanką tego pałacu super!
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe