Gorset Restyle.pl żakardowy underbust BLACK PEACOCK longline 18''

13.12.12


Do niedawna sklep Restyle.pl oferował gorsety firm : Corsets-uk, Burleska i plastikowe unbranded - prosto z Chin. Niedawno pojawiły się nowe modele z metalowymi fiszbinami jako produkt firmy Restyle.pl :) Mamy więc na polskim rynku nową firmę szyjącą gorsety. Znaczy gorsety są szyte na zamówienie Restyle u podwykonawców w Chinach.


Niestety Restyle ma niepochlebne opinie dotyczące jakości towarów. W opisach dotychczas sprzedawanych gorsetowych tub były błędy rzeczowe itd. 

Kupiłam ten gorset z ciekawości - by zobaczyć jak jest wykonany.  Muszę przyznać na wstępnie, że zostałam pozytywnie zaskoczona i co najważniejsze gorset jest wyprofilowany! :)
Jest to gorset typu longline czyli niestety nie dla mnie, bo jestem do niego za niska.

 

Model : Czarny underbust żakardowy "BLACK PEACOCK" 

Rozmiar 18 cali

Wymiary gorsetu 


Długość :
z przodu 34,5 cm 
(błąd na stronie sklepu - nie 30 cm)
z tyłu 29,5 cm
Obwód po zasznurowaniu 
całkowitym :
  pod biustem 58 cm
w talii 46 cm ok. 18''
w biodrach 75 cm.








Gorset dwuwarstwowy : strength layer - bawełna, fashion fabric - czarny żakard w pawie pióra.
Ta tkanina jest świetna, bardzo mi się podoba ;)

Tunele fiszbin są wszyte wewnątrz. Lamówka z czarnego materiału ładnie podwinięta, z niewielkimi pomyłkami, ale sądzę, że jak na masowy gorset jest w porządku.

Gorset ma nieusztywniany panel na plecy szerokości 18 cm. Łatwo go odpruć jeśli ktoś tak woli.

Brak waist tape (błąd na stronie sklepu - brak ''taśmy wzmacniającej w talii'')



Gorset ma 24 metalowe spiralne fiszbiny ułożone podwójnie dla lepszego wzmocnienia, ale proszę nie sądzić, że to właśnie czyni z niego gorset do tight lacingu.

_____________________________________________

Przez taką ilość fiszbin gorsecik jest ''spasiony'' (ciężki). Jako ciekawostka zważyłam go. Waży około 620 g podczas gdy gorset z Papercats ok. 404 g, a mój na zamówienie ok. 226 g :)



_____________________________________________



Gorset nie ma fiszbin płaskich przy wiązaniu z tyłu i paradoksalnie tam akurat fiszbiny spiralne nie są parami, co sprawia, że gorset się wygina i faluje.
Dodatkowo sznurek jest złej jakości - niebezpiecznie się rozciąga (myślałam, że pęknie), jest śliski i bardzo ciężko się go wiąże. Jest jakby prześwitujący.

To wszystko sprawia, że wiązanie wygląda tak strasznie :



 Ale w gorsetach Papercats też nie ma płaskich fiszbin, a mogę zasznurować się w rozmiar xxxs (ok. 47 cm).

Papercats żakard xxxs
Jak widać końce sznurka nie są związane razem - dziwne. Myślałam, że to się przewlecze przy sznurowaniu, ale tak się nie stało i trzymają się.

Oczka z tyłu są dobrze wstawione, nie ma żadnych oznak zapowiadających wypadnięcie.  



 


Znalazłam dwie wystające nitki, ale ucięłam je po prostu nożyczkami i tyle. Parę nitek przecież może się zdarzyć każdemu gorsetowi robionemu masowo.



Busk jest bardzo sztywny, mocny, porządny choć ma tylko 1,8 cm. 
Gorset posiada underbusk usztywniony materiałem śmiesznie szeleszczącym :)






panel na plecy
tak, nieusztywniany
under busk
tak, usztywniany materiałowo
waist tape
brak
zaczepy pasków od pończoch
tak (4 sztuki)


Obecnie jest w sklepie za 141.00 zł.

Ogólnie sądzę, że gorset jest dobrze wykonany, solidny. Przeszkadza mi tylko sznurek, brak fiszbin płaskich i waist tape. Pomijając wymiary oczywiście, ponieważ jestem do niego za niska. Zobaczmy jak na mnie leży...


Ładnie wyprofilowany - nawet rzekłabym iż przypomina Papercats, ale niestety za długi na mnie. Górna część jest za wysoka i marszczy się, a gdy siedzę gorset wbija się w uda.
Dodatkowo załamuje mi linię bioder, bo jest za ciasny na dole.


Zdjęcia sklepowe z Restyle.pl :




Na mnie inaczej wygląda, ale to chyba kwestia sylwetki i rozmiaru.




Gorset jest przekrzywiony - może być to spowodowane minimalnie różnymi długościami części gorsetu (słyszałam, że tak działo się w pierwotnym modelu matowego undera z Papercats) lub złym założeniem, zasznurowaniem. Starałam się zrobić zdjęcie z takiej perspektywy jak sklepowe.



Dlaczego Pani Ewelina zawiązała źle gorset można dowiedzieć się spoglądając do tabelki z wymiarami. Gorset po prostu jest za ciasny pod biustem. Ja się sama dziwię, że zasznurowałam go tam w miarę prosto, bo odjęli za dużo centymetrów i żebra nie są w tym miejscu tak podatne na modelowanie. Dla porównania w gorsetach Papercats pod biustem w rozmiarze xxxs jest ok. 64 cm, a tu w rozm. 18'' 58 cm.


 

 












Reasumując:

Bardzo podoba mi się tkanina, z której został uszyty gorset. Wykonanie i wyprofilowanie jest dobre. Jakość dobra. Polecam dla wyższych osób i sprawdzajcie wymiary w tabeli :) Gorset niestety jest dla mnie zdecydowanie za długi.

Zapraszam do przeczytania innej recenzji tego gorsetu i oglądnięcia zdjęć na wyższej osobie na blogu mojej internetowej znajomej.

You Might Also Like

9 komentarze » • • •

  1. bardzo się ciesze że napisałaś tą recenzje, zawsze się wąchałam nad kupnem gorsetu z restyle. teraz już wiem na co mam zwrócić szczególna uwagę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zauważyłam odstających nitek w swoim, ale to w sumie nie znaczy że ich nie ma ;) Po prostu niewprawiona jestem i wygoda po zasznurowaniu mnie tak oczarowała, że nie zwracałam już uwagi na takie rzeczy ;) Sznur przy najbliższej okazji kupię, bo nie wiem ile z tym wytrzymam i czy prędzej on pęknie czy ja się wkurzę na jego śliskość ;) W sumie fakt, że się na niego zdecydowałam zawdzięczam Tobie i Twojemu zdjęciu z dwóch postów temu ;) Zobaczyłam, że zamiast tuby jest talia i wzięłam ^.^ Nie żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie podoba mi się, jak ten gorset leży, zwłaszcza kształt żeber mnie nie przekonuje. Fajnie, że przewidzieli w kroju wcięcie w talii, ale do kształtów PC jeszcze daleka droga :D
    A samą recenzję bardzo przyjemnie się czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gorset dziwnie się układa, zwłaszcza w górnej części - żebra wyglądają jak wąski walec, a nie jak odwrócony stożek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, racja dziwnie się układa, bo nie jest na moją sylwetkę ;] Kształt gorsetu nie zawsze przypomina stożek (hourglass corset). Jest też na przykład hourglass corset i pipe-stem.

      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  5. A ja mam pytanie ile masz cm wzrostu? Zastanawiam się nad kupnem, bo marzy mi się on od baaaardzo dawna, ale po przeczytaniu Twojej recenzji troszkę się obawiam, że mogę być za niska.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 1,6 m. Sprawdź też dobrze obwody. Polecam zobaczyć także jak leży na mojej internetowej koleżance :

      http://thedark-side-of-light.blogspot.com/2012/12/gorset-underbust-longline-z-restylepl.html

      Zupełnie inaczej niż na mnie - na różnych sylwetkach gorsety prezentują się inaczej.
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    2. Bardzo chciałabym wejść w link, który wstawiłaś, ale wyskakuje mi odmowa, że dostęp mają tylko zaproszone do serwisu osoby. :C
      Tak się jeszcze zastanawiam czy może coś zmienili w powyższym gorsecie, może jest teraz trochę inaczej profilowany, bo w końcu post jest z końca 2012 roku, a mamy koniec 2015. :)

      Usuń
    3. Jak widać Autorka postanowiła zmienić ustawienia bloga.

      Możliwe, że coś poprawili - możesz zapytać na grupie Gorseciary https://www.facebook.com/groups/gorseciary/

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe