Overbust wzory MY-132 Corsets-uk / Czarny długi gorset obszyty plisą

14.11.12


Marka: Corsets-UK /Corset-Story/CorsetDeal
Model: MY-132 Black Brocade Corset with Folded Trim / Czarny długi gorset obszyty plisą
Cena: na stronie producenta to obecnie £ 54.00 lub $ 120.00
Gorset został zakupiony przez sklep Restyle.pl, który sprowadzał kiedyś gorsety z Corsets-uk. 

Firma Corsets-uk jest znana z niewygodnych, uwierających, niewyprofilowanych gorsetów, ale kusi pięknymi tkaninami.

To mój pierwszy gorset overbust. Jest to typ longline czyli niestety nie dla mnie, ponieważ jestem za niska, ale piękny, żakardowy materiał skusił mnie do kupna.

Prezentowane wyżej zdjęcie pochodzi ze strony corsets-uk. Gorset wygląda na nim przepięknie i jest wyprofilowany, ma wcięcie w talii. Niestety w rzeczywistości ten gorset tak nie wygląda. By więcej osób się nie nabrało napiszę i pokarzę czemu ten gorset jest nieodpowiedni.

Rozmiar 18 cali

Wymiary gorsetu 


Długość :
z przodu 45 cm
z tyłu 44 cm

Obwód po zasznurowaniu 
całkowitym :
  w biuście 66 cm
w talii 46 cm ok. 18''
w biodrach 66 cm.


Po całkowitym zasznurowaniu gorset wygląda tak :



Zdjęcia nie są rozciągnięte. Gorset wygląda diametralnie inaczej niż na stronie corsets-uk. 

Gorset jest niewyprofilowany, miażdży biust i kości miednicy. Jest bardzo niewygodny. Metalowe fiszbiny boleśnie ocierają kości biodrowe. Dodatkowo gorset z przodu odstaje.




Ten gorset nie ma wcięcia - to tuba do ściskania. Całkowicie niweluje naturalne wcięcie w talii.


 Overbust mild sweetheart typu longline. Dwuwarstwowy : czarna bawełna (strength layer) i czarny brokat (materiał w ornamenty). Fiszbiny w całym gorsecie są stalowe płaskie i tylko dwie spiralne są umieszczone z przodu. Gorset jest zapinany na 6-częściowy mocny, szeroki busk. 
Overbust na górze i dole jest ozdobiony plisowaną, satynową wstążką i wiązany na kokardkę.

panel na plecy
tak, nieusztywniany
under busk
tak, nieusztywniany
waist tape
tak
garter tabs
tak (6 sztuk)


Na stronie producenta jest napisane ''Potential Waist Reduction 4-5" " czyli ok. 10-12,5 cm redukcji w talii. Uważam, że w tym gorsecie nikt takiej redukcji nie osiągnie. Chyba żeby miał anomalię anatomiczną bez gorsetu. 



Gorset jest źle skrojony i fiszbiny płaskie wbijają się w kości biodrowe, ale materiał jest bardzo ładny - to jedyna 'zaleta' tego gorsetu.


Zdjęcia z Restyle.pl:









Reasumując

Mimo estetycznego wykonania gorset nie nadaje się do noszenia. Jest bardzo niekomfortowy i przy próbie zasznurowania boleśnie ociera kości biodrowe. Siedzieć w normalny sposób oczywiście się w tym gorsecie nie da. Może będzie wygodniejszy dla bardzo wysokich osób, ale nie modeluje sylwetki nadając jej kształt klepsydry. 


Gorset niweluje naturalną talię i nie ma wcięcia. Nie dajcie się skusić ładnym materiałem i grafiką nieukazującą prawdziwego wyglądu gorsetu. 



Porównanie kształtów:

You Might Also Like

15 komentarze » • • •

  1. Ano tak... Zdecydowanie dziękuję za recenzję, bo szczerze mówiąc miałam zamiar kupić ^^ Przynajmniej jedna duszyczka uratowana przed wielkim złem ;) Pozdrawiam, Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Cieszę się :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Ja trochę mniej, bo byłam już prawie zdecydowana na ten gorset ;) Dobrze jednak wiedzieć na co pieniędzy NIE wydawać. Pozostaje mi szukać czegoś innego :)
    L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia mówią same za siebie :) Materiał bardzo ładny, ale niestety...
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz

      Usuń
  3. problem nie jest wgorsecie tylko w jego dobrze. Gorset ten jest na Ciebie zbyt długi i to nawet bardzo bardzo , jestem przekonana że nawet usiąśc w nim prawie się nie da, ale to absolutnie nie jest wina gorsetu tylko powtarzam złego doboru. Gorset nigdy nigdy nigdy nie powienien zachodzić na łono, przedweszystkim. Jak ścisniesz biodra w koło pupy to natruralnie ze przy konstrukcji 14 fiszbin w tak malutkom obwodzie talii te fiszbiny ładnie się nie wygną. Trochę logiki i matematyki do tego wystarczy aby zrozumieć. gdyby taka sama konstrukcja gorsetu była znacznie krutsza i kończyła się na wysokości kości biodrowej to fiszbiny fizycznie maja prawo ułozyć się odpowiednio i przedwszystkim zrobić wcięcie w talii. Ponadto porada dla wszystkich dziewczat w rozmiarach 18 i 20 cali. powtarzam na tak małym obwodzie jest bardzo dużo stali i fiszbiny potrzebują trochę czasu aby się ułożyć. Gdybys pochodziła w tym gorsecie conajmniej po pare godzin przez 3 dni zapewniam że mogłabys się dużo mocniej w talii związać. Kazdego dnia twój obwód talii szybko by malał. sama nosze rozmiar 18 cali i mam 3 gorsety z UK, dlatego wiem co pisze.
    ponadto od wieków kobiety wiedza ze nowy gorset nie da sie sauper ściagnąc i dopiero podczas noszenia układa się i nabiera wygodnej formy. Mimo wszystko bardzo fajnie ze podalaś ten przykład. To dobra przestroga dla tych dziewcząt które pomimo niskiego wzrostu na siłe zamwiają długie gorsety. Czekam na dalsze posty. Pozdrawiam równiez miłśniczka gorsetów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz tą niezręczną uwagę, ale w Twoim komentarzu jest dużo błędów ortograficznych.

      Gorset nie nadałby sylwetce kształtu klepsydry nawet bardzo wysokiej osobie i o to mi chodziło w tym poście. Wykrój jest zły i to jest problem w tym gorsecie. Fiszbiny nie ''robią'' wcięcia w talii tylko odpowiedni wykrój.

      Napisałam, że ''Jest to typ longline czyli niestety nie dla mnie'' - proszę czytać treść postu.

      Trochę logiki i matematyki powiadasz? Wystarczy zobaczyć wymiary tego gorsetu. Kto ma w biodrach 66 cm? Dodam, że osoba ta powinna mieć ponad 1,7 m wzrostu.

      Nie zgodzę się również co do Twojego stwierdzenia ''fiszbiny potrzebują trochę czasu aby się ułożyć'' - są to fiszbiny płaskie stalowe, a nie spiralne i nie ma tu mowy o procesie breaking-in / seasoning.

      ''Kazdego dnia twój obwód talii szybko by malał.'' - wybacz, ale w przypadku tego gorsetu to absolutna bzdura. To co napisałaś dotyczy gorsetów szytych na miarę lub off-the-rack o dobrym wykroju.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Ten komentarz wygląda jakby go napisała osoba, która w życiu nie widziała nawet na oczy wygodnego gorsetu. Wygodny, dobry gorset nigdy nie boli, nawet przy pierwszym założeniu. Poza tym obwód talii nie maleje, po prostu nabieramy większej wprawy w wiązaniu gorsetu, możemy się mocniej ścisnąć poprzez codzienny trening. Żaden gorset nie modeluje sylwetki na całe życie.

      Pozdrawiam
      Dominika

      Usuń
    3. Oczywiście, masz rację co do tego komentarza. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    4. takich bzdur jak żyję, nie czytałam.
      nie wiem, jak obwód talii z każdym dniem moze maleć- chyba jakaś inna biologia i fizyka jest w rzeczywistości, w której żyję:) poza tym- akurat mój gorset, ulubiony, odejmuje mi od pierwszego założenia 8 cm, bez zaciskania, nie boli i jestem w stanie bawić sie w nim całą noc, jeść, pić, tańczyć i jakoś nie obciera nigdzie. corsets-uk to nie gorsety, tylko twory które są troche jak kombinezony dla nurków, szyte przez ludzi, którzy nie widzieli wody :)

      Usuń
    5. Zgadzam się z Tobą :) Fajne porównanie!

      Usuń
  4. Zauważmy, że nawet na wyretuszowanych zdjęciach pani Ewelina nie ma zniewalającej talii.

    OdpowiedzUsuń
  5. No niewiarygodne! Źle dobrany gorset uwiera i nie wygląda odpowiednio? Nie wiem czego oczekiwałaś, że ściśniesz guzy biodrowe? Problem z gorsetami z UK jest taki że trzeba mieć odpowiedni dobrany rozmiar, a "tuba" którą opisujecie robi się wtedy kiedy ktoś kupi za mały/duży (czyli taki żeby z tyłu zostawało max kilka cm i jednocześnie leżał wygodnie na biodrach i w biuście). Czytam Twoje recenzje i nie mogę się nadziwić, jak osoba która ma już tyle gorsetów ciągle nie nauczyła się dobierać odpowiedniego rozmiaru, a koszmarny efekt z uporem maniaka przypisuje wadom gorsetu. Nie twierdzę że gorsety z UK nie mają wad, mają lepsze i gorsze modele, podobnie jak inne firmy. Jednak niestety - w tym jak i wielu innych przypadkach (np. 16" mystic city) winę za efekt końcowy ponosisz Ty. Nic dziwnego że znacznie lepiej wyglądasz w Papercatsach, które masz w... rozmiarze 20" :)

    Pozdawiam
    Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiarygodne, że jeszcze jest ktoś kto broni gorsetów z firmy Corsets-uk.

      Jakie ''guzy biodrowe''? Chodziło o kości miednicy? Rzeczywiście, nie oczekiwałam, że będzie mnie boleśnie tam ocierał.

      Na forach internetowych o gorsetach temat został już dawno dostatecznie przedyskutowany i nie ma potrzeby tłumaczyć, że płaskie fiszbiny oraz wykrój sprawiają, że gorsety firmy Corsets-uk są niewygodnymi tubami - nie tyko dla mnie, nie jest to tylko moja opinia.

      Gorsety Papercats mam również w rozmiarach XXXS (18,5'') i nie mam problemu z ich zasznurowaniem do całkowitego zamknięcia.
      http://koseatra.blogspot.com/2012/09/underbust-nowy-mat-papercats-xxxs.html
      http://koseatra.blogspot.com/2012/09/gorset-underbust-zakard-papercats-xxxs.html
      Nie wspominając o szytych na miarę.

      Wypraszam sobie nieumiejętność dobierania rozmiaru.

      Komentarze w tonie nieuprzejmym nie są mile widziane na moim blogu - proszę o tym pamiętać. Można przekazać tę samą myśl w sposób grzeczniejszy i mniej uszczypliwy.

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. 2 lata temu postanowiłam (dla poprawy samopoczucia) nabyć gorset i padło na gorsety-pl. Chyba jeszcze nigdy mój brat nie śmiał się tak długo i tak donośnie jak w dniu, w którym dotarła przesyłka... Pierwsza fala śmiechu nadeszła kiedy zobaczył co zamówiłam... Ale został oddelegowany do zasznurowania z użyciem dwóch silnych męskich rąk i kolana. I kiedy ujrzeliśmy rezutat nastąpiła druga fala śmiechu.... Patrząc en face nawet nie było źle... tzn jakieś minimalne rezultaty underbusta były - ale mniejsze niż bym sobie wyobrażała. Natomiast z boku wyglądałam jak kołek. naturalnie mam bardzo wyraźny łuk kręgosłupa i zapadlinę pod mostkiem, która w gorsecie wyglądała jakbym miała tam po prostu brzuch (w rzeczywistości powietrze)....

    Prawdę mówiąc świadoma tego, że pomimo wyzoskiego wzrostu mam krótką talię (bardzo) wybrałam gorset dla osób niskich i mocno wyprofilowany, a pomimo tego uzyskałam efekt redukcji naturalnych wcięć..... Po tym epizodzie odpuściłam temat gorsetu, ale zaczynam się zastanawiać, czy nie wrócić do niego, ale w towarzystwie innego producenta....

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe