Gorset underbust żakard PaperCats XXXS

26.9.12


Udało mi się kupić rozmiar XXXS czyli 47 cm = 18,5''.


Mała 'recenzja', ale pragnę zaznaczyć, że to moja subiektywna ocena i stosuje wysokie standardy gorsetowe ;) Oczywiście potwierdzam, że gorsety PaperCats.pl są najlepsze (zaraz po robionych na zamówienie).




Gorset dwuwarstwowy, usztywniany jest 18 stalowymi spiralnymi fiszbinami (brak fiszbin płaskich).

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to podszewka koloru zgniłej zieleni. Nie jest to coutil tylko zwykła tkanina. Przy intensywnym używaniu gorset przez to trochę się rozciągnie. 

Szwy - nagromadzenie szwów wewnątrz. Przy dłuższym noszeniu zostawiają odciski, pręgi na ciele.

Nie ma waist tape.



Gorset jest trochę za szeroki dla mnie na dole i odstaje w biodrach, ale jako gorset off-the-rack uważam, że ma prawo - lepiej za duży niż za mały w biodrach.

Gorset niestety rozchodzi mi się na dole.



Wiązanie z tyłu powinno być wzmocnione jednak stalowymi płaskimi fiszbinami, bo przy wiązaniu się wyginają. Oczka są popękane wszystkie, ale nie ma to żadnych konsekwencji - nawet nie haczą sznurka. Trzymają się bardzo dobrze i nie ma możliwości by wypadły :)





 
Busk jest szerszy i mocniejszy niż w starszych wersjach – ma 2,5 cm a w starych było 1,5 cm. Nowością też jest panel kryjący na plecy. Nieusztywniany i ze zwykłego, czarnego materiału. Mój jest krzywo wszyty, ale i tak go chyba odpruję, bo go nie potrzebuję :) 




















Wyprofilowanie tego gorsetu jest świetne! Nie czuć, że jest zasznurowany. Materiał czarny żakard również jest wspaniały. Lamówka wykonana też z tego samego materiału, ładnie wszyta. (W overbustcie żakardowym lamówka jest satynowa i jest underbusk.)

Sznurek jest inny niż w starszych seriach. Jest mocny i niezrywalny, ale trochę śliski.

Z tej samej tkaniny powstał też overbust.


Wyprofilowanie



panel na plecy
tak, nieusztywniany
underbusk
brak
waist tape
brak
garter tabs
brak

Jeszcze raz chciałam podkreślić świetne wyprofilowanie i wygodę noszenia. 
Materiał i mój ukochany rozmiar XXXS są urzekające. Uwielbiam ten gorsecik :) Polecam.

You Might Also Like

0 komentarze » • • •

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe